ANONIMOWE KOMENTARZE AKTYWNE!




Zareklamuj bloga :D

piątek, 7 września 2012

Cześć wszystkim! :)
  Przepraszam was, za nieobecność, na szczęście teraz jużmogę dla was znaleść czas w każdym tygodniu. Dziś popiszę o wyborze podpasek. Stosowałam podpaski wielu firm, wykryłam parę minusów i plusów, każdych z nich.
Zacznę od Naturelli:
Piersze, które stosowałam były: Naturella CLassic Normal oraz Naturella Ultra, minusem oby podpasek był za mocny zapach, w efekcie czułam go wszędzie na sobie, plusem natomiast była bardzo dobra chłoność i klej.
Naturella Ultra to podpaski któe są cieńsze niż normalne, dzięki temu kompletnie ich nie czułam na sobie.
Na noc jednak bym ich nie wybrała.
Następne kupiłam Bella:
  Wybrałam podpaski Bella for Teens, są zielone i niebieskie, plusem jest to że zapach jest bardzo ładny, ale nie intensywny, są bardzo wygodne i nie czuć ich, minusem jest jednak że klej jest słaby i bez skrzydełek podpaska by się dobrze nie trzymała.
  NA noc stosowałam Bella Night Normal były dość wygodne, ale za to były zbyt duże.
Podpaski Always: Stosowałam je kilka razy, naczęsćiej Ultra Fresh, były o łądnym zpachu, jednak mimo dużej popularnośći (zdaję mi się że reklamowej a nie wywalczonej przez dobre opinie) nie polecam, szeleszczą kiedy się chodzi to po pierwsze, po drugie siateczka się drze i jest szorstka, owszem plusem było to że był chłonne i nie było niekonfortowego uczucia, jednak musiałam je zmieniać co godzine i to był max. Cena też jest wysoka.

Tak więc to jest moja całkowita opinia o podpaskach, postaram się napiać w najbliższym czasie o tamponach, które wg mnie są o niebo lepsze!
Pozdro, Niki♥

1 komentarz:

  1. Fajny blog ;) Zapraszam do mnie!

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń