ANONIMOWE KOMENTARZE AKTYWNE!




Zareklamuj bloga :D

sobota, 19 maja 2012

Nowa redaktorka :)

Hej! Jestem nową redaktorką na tym blogu :D Nazywam się Mary. Będę pisała tutaj o waszych problemach (oczywiście anonimowo). Więc jeśli będziecie miały jakiś kłopot czy pytanie możecie pisać na mój adres e-mail: mary_teentime@wp.pl lub na mój numer gg: 26277353. Na pewno postaram się Wam pomóc, niezależnie czy dotyczy to chłopaka, rodziców, przyjaciółki lub rodzeństwa.
Serdecznie Was pozdrawiam i czekam, by Wam pomóc, bo przecież każda z nas, ma problemy. Większe czy mniejsze to nieważne, ale nie każda potrafi sobie z dać z nimi radę, dlatego tutaj jestem :D

2 komentarze:

  1. Na pewno skorzystam z twojej oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog:p podoba mi sie:P:D

    http://pozostansobanazawsze.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń