ANONIMOWE KOMENTARZE AKTYWNE!




Zareklamuj bloga :D

wtorek, 22 maja 2012

O mnie - Bloo

Dzisiaj, wyjątkowo, napiszę trochę o mnie i dodam trochę zdjęć, wszystko będzie po prostu złożone z mojego życia :3 Pomyślałam, czemu nie robić też notek o mnie? Mam nadzieję,
że wam się spodoba . Wszelkie uwagi na bloo_teentime@wp.pl

Moje ukochane szelki xD

Nie wiem, czy widzicie, ale na tym gifie mam na sobie szelki,
a ponieważ nie lubię ich nosić, tak jak tradycyjnie, 
spuszczam je na dół i wyglądają wbrew pozorom, 
świetnie! Zwłaszcza z tyłu, ale nie miałam czasu na zrobienie więcej
zdjęć. :D 
W tle: krawędź mojej ściennej altanki, której zdjęcie macie na samym końcu, oraz walizki,
jeszcze nie do końca ogarnięte i rozpakowane! ;3


Moja mini kula disco w kolorze ciemnego fioletu

Pokażę wam teraz moją kulę, która świeci się w sztucznym świetle i w mocnym świetle słońca. 
Rzuca na cały pokój śliczne małe światełka! Wystarczy kliknąć guzik pod spodem, a kula będzie kręciła się sama. Niestety , kiedy robiłam zdjęcie było jasno
i nie mogłam wam pokazać efektu ;3
przepraszam za jakość zdjęcia i jego krzywość .; D


Moja ścienna altanka ! :3

Teraz czas na mój ulubiony kącik, miejsce , w które
uciekam od życiowych problemów xD ! wygodne, z fioletową wykładziną, żeby było
wygodnie i mięciutko. Mam tam też dużego misia i kilka poduszek w różnych odcieniach fioletu. 
Będzie ich więcej, ale na razie szukam różnych odcieni, bo w tym domu mieszkam
dopiero od jakichś 4 dni. 

przepraszam za jakość! i za bałagan.
;3
o, nawet szelki widać xD i kocyk ;p
altanka w rzeczywistości jest ogromna, można w niej zmieścić trzy osoby.

pokazałam wam tylko małą część mojego życia, pomysłów i mojego pokoju.

mogę wam opowiedzieć pokazać, tylko pokażcie mi, że chcecie! 
Co uważacie o moim pokoju, czy chcecie więcej takich notek? ;3 piszcie!
anonimowe komentarze!








3 komentarze:

  1. Ooo tez bym chciała taki kącik.Fajny gif:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce taki kącik !! Aaa.. fajny blog ! Obserwuję i zapraszam do mnie . ! : http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kula mi się strasznie podoba :) Obserwuje i liczę na to samo http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń