ANONIMOWE KOMENTARZE AKTYWNE!




Zareklamuj bloga :D

piątek, 15 czerwca 2012

Drodzy czytelnicy!

Możemy mieć małą przerwę w pisaniu :( Redaktorki chyba znudziły się blogiem, być może, będę musiała szukać nowych chętnych na dołączenie dziewczyn.
Niestety, nie jestem w stanie dzisiaj pokazać wam moich ostatnich ubraniowych zdobyczy; czarnej sukienki z cekinami, moich rurek w kolorze kawy z mlekiem i mojego jasnobrązowego długiego, uniwersalnego swetra! :/ obecnie jestem zbyt zajęta na fotografowanie moich ubrań, ale mogę wam pokazać kilka innych rzeczy. Miłego oglądania!

Manicure! 
Miał wyglądać jak pomarańczowa i czerwona 
farba. Czy wygląda nie wiem, ale myślę, że
wyszedł dobrze.


Puder MAC  bardzo jasny :P
numer 01, czyli najjaśniejszy. momentami wydaje mi
się całkiem biały. 
niestety bardzo trudno go znaleźć, ja zdobyłam go w moim 
tajnym miejscu ^^

I oto błyszczyk Carmex wiśniowy. Świetny, daje
ustom lekki chłodek, ponieważ zawiera on mentol.
Dobry na spierzchnięte i suche usta. 
Rzadko owe miałam, dlatego Carmex
jest dla mnie tylko przyjemnością 
zapachową i dodatkową ochroną :)
Efekt Carmexu także macie powyżej. 


Kremowy pudropodkład :P BB , Maybelline/
 W każdym bądź razie,
o BB mówi się '8 w 1' . Niestety, nie zafascynowało
mnie to. Cokolwiek to jest, jest to dla panienek z idealną
cerą, nie mających nic do zakrycia, a po prostu chcących
nałożyć cokolwiek na twarz. Nie zakrywa, sprawia że skóra jest dziwnie
tłusta. :/ 

Paletka 12 cieni do powiek, Technic : ''Electric beauty''/
Świetne, intensywne kolory. Długo trzymają się na powiece.
Niektóre z nich wyglądają efektownie kiedy zmiesza się
je razem. 


Tyle mam dzisiaj do pokazania :D następnym razem postaram się dodać coś ciekawszego.
pa!


2 komentarze:

  1. Piekne pazurki :)
    Zapraszam http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. paletka jest świetna! szukam właśnie takich cieni na lato :) obserwuję i zapraszam do mnie: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń