ANONIMOWE KOMENTARZE AKTYWNE!




Zareklamuj bloga :D

wtorek, 5 czerwca 2012

Problemy: związek na odległość...

Hmm, dzisiejszy problem, jaki jedna z was chce rozwiązać to właśnie związek na odległość. Skrótowo powiem, że w liście dziewczyna napisała mi, że poznała pewnego chłopaka, który mieszka we Wrocławiu, a ona w Poznaniu... No trochę tych kilometrów jest, nie ukrywam. Mają 15 lat (dziewczyna) i 16 lat (chłopak). No i tak sprawa się ma... Znają się już dość długo bo dwa lata. Mają podobne zainteresowania, bez siebie nie mogą zacząć i zakończyć dnia... więc czy ma sens taki związek?

Są na ten temat różne zdania. Jedni mówią, że nie, inni, że tak. Zdania są podzielone. To co mogę doradzić to po prosu spróbować :) nie jestem w stanie powiedzieć czy się uda, czy nie. Zależy to od nich samych. Jeśli są gotowi na tyle poświęceń z tym związanych, wzajemnym naprawdę wtedy najważniejszym zaufaniu i wierności oraz jeśli jest to taka prawdziwa miłość a nie taka "szczenięca" często na pokaz to nie ma żadnych przeszkód.

A jakie jest wasze zdanie na ten temat? Może coś jeszcze poradzicie? Czekam na wasze odpowiedzi i rady oraz na dalsze pytania zadawane w e-mailach...

3 komentarze:

  1. kolejna ciekawa notka. Może temat nie dla mnie ale kto wie...jakbyś mogła to zagłosuj na ten filmik, to bardzo ważne. http://tydzienjezykow.pl/letswin.php/prace/2088/glosuj

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Kqz42GryLQk Hej ! nagrałam filmik o miłości na odległość, jeśli masz ochotę to zapraszam na mój kanał. miłego dnia! :)‎

    OdpowiedzUsuń